خبرگزاری کار ایران

حمله جنگنده‌های صهیونیستی به نوار غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز -پنجشنبه- در سه نوبت مناطق مختلف باریکه غزه را هدف بمباران‌های خود قرار دادند که در نتیجه آن خسارت‌های مادی به این مناطق وارد آمد، اما خبری از خسارت‌های جانی احتمالی منتشر نشده است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنگنده‌های صهیونیستی در یکی از این حملات، منطقه‌ای خالی از سکنه در اطراف پایگاه «عسقلان» گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در شمال غرب شهرک «بیت لاهیا» واقع در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

منابع محلی گزارش دادند که در دومین حمله، دو فروند موشک به اطراف پایگاه نیروهای کنترل اوضاع میدانی در منطقه «شیما» واقع در شمال غرب بیت لاهیا شلیک شد که منجر به وقوع آتش‌سوزی در این محل شد. در سومین حمله نیز یک موشک به سمت پایگاه «یرموک» گردان‌های قسام در محله «شجاعیه» واقع در شرق غزه شلیک شد.

ارتش صهیونیستی مدعی شده است که این بمباران‌ها در واکنش به شلیک یک گلوله خمپاره به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «اشکول» در نخستین ساعات بامداد پنجشنبه صورت گرفته است.

توپخانه ارتش صهیونیستی پیش از این هم در تاریخ ششم سپتامبر جاری پنج گلوله به سمت مناطق شمالی استان شمال باریکه غزه شلیک کرده بود که سه مورد از آنها به یک پایگاه مقاومت در روستای «ام النصر» و دو مورد دیگر به منزل شخصی یک خانواده فلسطینی به نام «شنطی» در خیابان «سلطان عبدالحمید» شهرک «بیت حانون» در شمال نوار غزه اصابت کرده و خسارت‌های جزئی به آن وارد کرده بودند.

جنگنده های صهیونیستی در تاریخ ۲۱ آگوست گذشته هم نزدیک به ۶۰ مورد بمباران هوایی علیه بیت حانون و بیت لاهیا در شمال باریکه غزه انجام دادند و هم‌زمان، توپخانه ارتش صهیونیستی هم منطقه را گلوله‌باران کرد که خسارتی در بر نداشت.

 

کد خبر : ۴۱۰۹۹۹