خبرگزاری کار ایران

وزارت خارجه روسیه:

دمشق بر آمادگی خود برای اجرای توافق آتش‌بس تأکید کرد

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۲۱۰

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر خارجه سوریه بر آمادگی دمشق جهت اجرای توافقنامه مسکو و واشنگتن درباره آتش‌بس در سوریه تأکید کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، وزارت خارجه روسیه، روز جمعه اعلام کرد، «ولید المعلم» وزیر خارجه سوریه بر آمادگی دمشق برای اجرای توافقنامه میان مسکو و واشنگتن درباره آتش‌بس در سوریه تأکید کرده است.

طبق اعلام وزارت خارجه روسیه، ولید المعلم، روز جمعه در دیدار با همتای روسی خود «سرگئی لاوروف» در حاشیه یازدهمین دور از نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل متحد، بر «موافقت دولت سوریه با توافقنامه‌های روسیه و آمریکا و  آمادگی‌اش جهت اجرای این توافقات» تأکید کرد.

از سوی دیگر، ولید المعلم پس از دیدار با لاوروف، از موضع روسیه در حمایت از دمشق تشکر کرد و دیدارش با همتای روسی‌اش را بسیار خوب ارزیابی کرد.

المعلم در سالروز آغاز عملیات هوایی روسیه در سوریه، گفت: «این عملیات بسیار مهمی در زمینه مبارزه با تروریسم بود و ما مشارکت روسیه را در آنارج می‌نهیم. ما از مسئولان و مردم روسیه قدردانی می‌کنیم.» 

وی افزود: « همانند گذشته به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کرده‌ایم.  ما دو کشور دوست هستیم و روابط ما پایه‌ای استوار دارد.» 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز