خبرگزاری کار ایران

درگیری شدید نظامیان اسرائیلی با فلسطینیان در شهرک «رام»

در جریان درگیری‌های شدید صبح امروز -چهارشنبه- فلسطینیان با صهیونیست‌ها در شهرک «رام» واقع در شمال قدس اشغالی ده‌ها فلسطینی زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع محلی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به دانش‌آموزان فلسطینی در شهرک رام حمله کرده و اقدام به تیراندازی و پرتاب گاز اشک‌آور به سمت آنها کردند.

در همین راستا، ده‌ها نظامی صهیونیست با پشتیبانی چندین دستگاه ماشین‌آلات نظامی رژیم صهیونیستی از ساعات پایانی شب گذشته به شهرک رام حمله کرده و منزل شهید «مصباح ابوصبیح» مجری عملیات اخیر در قدس که به کشته شدن دو صهیونیست و زخمی شدن شش نفر دیگر انجامید، را تفتیش کردند.

در درگیری شدید امروز نظامیان صهیونیست با دانشجویان فلسطینی، ده‌ها جوان زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

نظامیان صهیونیست شماری از فلسطینیان را در یکی از خیابان‌های اصلی قدس به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. پس از تعطیلی مدارس نیز درگیری‌ها همچنان ادامه داشت.

بر اساس این گزارش، شب گذشته نیز یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در قدس اشغالی به شهادت رسید و به این ترتیب شمار شهدای انتفاضه قدس تا این لحظه به ۲۵۳ نفر افزایش یافت.

 

کد خبر : ۴۱۸۶۹۳