خبرگزاری کار ایران

مخالفت کابینه امنیتی اسرائیل با تحویل پیکرهای شهدای حماس

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه راه‌های بازگرداندن اجساد نظامیان ارتش صهیونیستی را که به ادعای این رژیم در جریان جنگ ۵۱ روزه غزه جان خود را از دست داده‌اند، مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، پایگاه صهیونیستی «۰۴۰۴»، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در همین راستا تصمیم گرفت که این پرونده را بر اساس توافق‌های صورت گرفته و بدون تحویل پیکرهای شهدای حماس پیش ببرد.

این پایگاه صهیونیستی خاطر نشان کرد که کابینه رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت پیکرهای آن دسته از شهدای وابسته به جنبش مقاومت اسلامی «حماس» را که در جریان عملیات‌های ضد صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند، تحویل ندهد و آن‌ها را در قبرهای دیجیتالی دفن کند.

کابینه برای بررسی راه‌های اعمال فشار علیه جنبش حماس و به ویژه تشدید شرایط بازداشت اسرای این جنبش در زندان‌ها و نیز بررسی راه‌های بازگرداندن اجساد نظامیان صهیونیستی ناپدید شده در جریان جنگ ۵۱ روزه نوار غزه تشکیل جلسه داده بود.

این در حالی است که گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس شنبه گذشته در راستای جنگ روانی و اعمال فشار علیه دولت صهیونیستی با انتشار فایلی ویدیوئی در روز تولد «شائول آرون» نظامی اسیر صهیونیستی، خشم مقام‌های صهیونیستی را برانگیخت. در این فایل ویدیوئی، چند نفر با لباس نظامی ارتش صهیونیستی دیده می‌شوند که یکی از آن‌ها روی ویلچر نشسته و برای شائول آواز می‌خواند. در پایان این فایل، این عبارت به دو زبان عربی و عبری منتشر شده است که «سال جدید فرا رسید و شائول همچنان دور از خانواده‌اش به سر می‌برد.»

 

 

کد خبر : ۴۴۳۸۲۰