خبرگزاری کار ایران

عملیات جست‌و‌جوی هواپیمای ام‌اچ ۳۷۰ مالزی به طور رسمی متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۷۸۹

مقام‌های استرالیا اعلام کردند که جست‌و‌جو برای یافتن هواپیمای مفقود شده خطوط هوایی مالزی به پایان رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از گاردین، جست‌و‌جو برای یافتن هواپیمای ام‌اچ ۳۷۰ خطوط هوایی مالزی به طور رسمی پایان‌یافته اعلام شد.

خانواده‌ها و بستگان مسافران مفقود در این پرواز در بیانیه‌ای که امروز – سه‌شنبه – از طریق ایمیل دریافت کردند، مطلع شدند که جست‌و‌جوی ۱۲۰ هزار کیلومتر مربعی  مقام‌های استرالیا در جنوب اقیانوس هند بدون نتیجه پایان یافت.

این جست‌و‌جو برای بیش از دو سال ادامه یافته است.

جست‌و‌جوی این هواپیمای خطوط هوایی مالزی با امضای قراردادی میان سه وزیر حمل و نقل مالزی، چین و استرالیا انجام گرفت. این اعلامیه در ساعت دو بعد از ظهر به وقت مالزی از سوی این گروه صادر شده است.

در این بیانیه آمده است: «امروز آخرین زیردریایی به مناطق زیر آب محل جست‌و‌جو اعزام شد. نشانه‌ای از هواپیمای پرواز ام‌اچ‌۳۷۰ خطوط هوایی مالزی در محل جست‌و‌جوی ۱۲۰ هزار کیلومتر مربعی در اقیانوس هند یافت نشد.»

در ادامه آمده است: «‌به رغم همه تلاش‌هایی که با استفاده از آخرین فناوری‌های موجود و تحقیقات علمی انجام گرفته و همچنین با بهره‌گیری از مدل‌ها و مشاوران متخصص که هر کدام در حوزه‌ کاری خود بهترین هستند، متاسفانه این جست‌و‌جو نتوانست محل این هواپیما را شناسایی کند.»

در ادامه آمده است: «تصمیم برای تعلیق جست‌و‌جوی زیر آب به سادگی گرفته نشده و همراه با اندوه و نگرانی فراوان بود. »

در بیانیه این گروه همچنین آمده است: «‌در حالی که تحقیقات علمی مشترک برای یافتن محل احتمالی تا کنون ادامه داشته، تا این زمان هیچ داده جدیدی برای تشخیص محل این هواپیما وجود ندارد.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز