خبرگزاری کار ایران

در دیدار فرستاده سازمان ملل؛

شیخ اکرم الکعبی: محاصره مردم فوعه و کفریا باید شکسته شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۴۷

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در دیدار هیاتی از سازمان ملل با اشاره به جنایات وارده در حق مردم فوعه و کفریا، بر ضرورت شکست محاصره فوری آنها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، هیأتی از سازمان ملل متحد روز گذشته -چهارشنبه- با ورود به بغداد با حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، دیدار و گفت‌وگو کرد.

این هیأت به ریاست «مانوج ماتیو» و با هدف گفت‌وگو در راستای راهبرد جهان عاری از تروریسم وارد قرارگاه مرکزی مقاومت اسلامی شد.

فرستاده سازمان ملل اظهار داشت: پیروزی‌های به دست آمده از سوی رزمندگان عراقی در جریان عملیات موصل بسیار ارزشمند است و باید به این پیروزی‌ها استمرار بخشید تا روزی شاهد نابودی کامل این گروه تروریستی در سرزمین عراق باشیم.

دبیرکل نُجَباء نیز در این دیدار با اشاره به وضعیت اسفبار اهالی «فوعه» و «کفریا» تصریح کرد: این دو شهرک شیعه‌نشین که در شمال شرقی استان ادلب سوریه واقع شده؛ هدف جنایات فجیع گروه‌های تروریستی است و باید فوراً این محاصره چهار ساله شکسته شود.

شیخ اکرم الکعبی در پایان نیز گزارشی مستند از فجایع صورت گرفته در حق اهالی فوعه و کفریا را تسلیم فرستاده سازمان ملل کرد تا آن را در اختیار مسئولان این سازمان قرار دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز