خبرگزاری کار ایران

عبدالفتاح السیسی:

انقلاب ۲۵ ژانویه نقطه عطفی در تاریخ مصر است

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۵۳۶

رئیس جمهور مصری انقلاب ژانویه این کشور را نقطه عطف و تحول بزرگی در تاریخ مصر قلمداد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز، «عبد الفتاح السیسی» رئیس‌جمهوری مصر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب ۲۵ ژانویه این کشور و سرنگونی «حسنی مبارک» رئیس‌جمهوری مخلوع این کشور در یک سخنرانی تلویزیونی این روز را تحول بزرگ و نقطه عطف در تاریخ مصر عنوان کرد.

وی با تبریک ششمین سالگرد پیروزی انقلاب مصر و خلع حسنی مبارک از قدرت، افزود انقلابی که در سال ۲۰۱۳ به پیروزی رسید انقلابی در راستای اصلاح مسیر منحرف شده انقلاب بزرگ مصر در ۲۵ ژانویه است که برخی آن را در چارچوب منافع و اهداف شخصی مصادره کردند و هدف این انقلاب بازگرداندن حق ملت مصر در خصوص حفظ هویت آن‌ها، تعیین سرنوشت ملت و همچنین مبارزه با گروه‌های تروریستی است.

رئیس‌جمهوری مصر با اشاره به نبرد بزرگ پیش‌روی مصر برای توسعه و اصلاحات سیاسی و اقتصادی تاکید کرد که آمار به دست آمده از ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که مصر در حال پیمودن راه صحیح است.

وی در ادامه افزود در همین راستا تدوین و تصویب قانون اساسی تکمیل و پارلمان مصر که نشان‌دهنده اراده ملت است نیز تشکیل شده است.

عبدالفتاح السیسی در پایان سخنرانی تلویزیونی خود بر عزم جدی دولت برای مبارزه با تروریسم تا نابودی کامل آن تاکید کرد و افزود با وجود ادامه عملیات مبارزه با تروریسم هیچ چیز نمی‌تواند ما را از ادامه مبارزه علیه فساد که خطر آن کمتر از خطر تروریسم نیست باز دارد و ما با قدرت تمام در راه به هدف رساندن اصلاحات اقتصادی و به انجام رساندن پروژه‌های توسعه‌ گام بر‌می‌داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز