خبرگزاری کار ایران

در نشست مطبوعاتی سخنگوی وزارت خارجه پاکستان مطرح شد؛

دستگیری ۲۵ جاسوس هندی در پاکستان

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۵۷۰

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در نشست مطبوعاتی امروز خود از دستگیری ۲۵ جاسوس مرتبط با سازمان جاسوسی هند موسوم به «راو» در خاک پاکستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اکسپرس پاکستان، «نفیس زکریا» سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در نشست مطبوعاتی امروز -پنجشنبه- خود اعلام کرد که نهادهای امنیتی پاکستان موفق به دستگیری ۲۵ تروریست و جاسوس مرتبط با سازمان جاسوسی هند (راو) در ایالت گیلگیت-بلتستان واقع در شمال پاکستان شده‌اند.

وی در ادامه افزود این افراد در حال اقدام علیه پیمان «سی پک» بوده‌اند و همچنین در عملیات تروریستی اخیر شهر «پاراچنار» پاکستان که منجر به کشته شدن ۲۴ شهروند پاکستانی و زخمی شدن ۶۵ نفر دیگر شد نیز دست داشته‌اند.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در ادامه کنفرانس مطبوعاتی خود خشونت‌های اعمال شده در کشمیر توسط نیروهای امنیتی هند علیه مردم این منطقه را به شدت محکوم کرد و افزود که اعمال خشونت فقط و فقط به پیچیده‌تر شدن این مشکل منجر می‌شود.

این دیپلمات پاکستانی با رد هرگونه دخالت پاکستان در حوادث تروریستی افغانستان ضعف نهادهای امنیتی و همچنین وضعیت داخلی این کشور را مسئول رونمایی از حوادث تلخ تروریستی در افغانستان دانست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز