خبرگزاری کار ایران

در فرودگاه جان.اف کندی اتفاق افتاد؛

حمله یک آمریکایی به کارمند زن مسلمان خطوط هوایی

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۷۳۰

یک شهروند آمریکایی به جرم حمله به یک کارمند زن مسلمان خطوط هوایی «دلتا» که دارای پوشش اسلامی بود دستگیر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، دادستان منطقه «کوئینز» اعلام کرد یک مرد اهل ماساچوست به دلیل حمله به یک زن مسلمان خطوط هوایی دلتا، ضرب و شتم و گفتن ناسزا به وی بازداشت شد.

این فرد که «رابین رودز» نام دارد در انتظار پرواز خود به سوی ماساچوست در سالن انتظار فرودگاه نشسته بود که با دیدن این زن مسلمان با نزدیک شدن به وی که از پوشش اسلامی استفاده می‌کرد شروع به ناسزاگویی کرد و زمانی که نتوانست با هتاکی و ناسزاگویی خود را آرام کند با لگد به این کارمند زن شرکت هواپیمایی دلتا که «ربیعه خان» نام دارد حمله و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.

رودز پس از دخالت مردم برای دور کردن وی از این کارمند زن مسلمان با فریاد تکرار می‌کرد:« ترامپ اینجاست و ما را از شر همه شما خلاص می‌کند».

«ریچارد براون»، دادستان منطقه کوئینز اعلام کرد که این فرد به جرم حمله، تهدید، ضرب و شتم و هتاکی به این کارمند زن مسلمان خطوط هوایی دلتا محاکمه و به سزای عملش خواهد رسید.

ریچارد بروان با اظهار تاسف از وقوع این اتفاق گفت:« روی دادن این حادثه در شهر کوئینز و در یک جامعه متمدن نفرت برانگیز است و ما این‌گونه جرائم را به هیچ وجه تحمل نخواهیم کرد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز