خبرگزاری کار ایران

وزیر بازرگانی آلمان:‌

آلمان در سیاست‌های مهاجرتی خود دچار اشتباه شده است

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۵۸۴

وزیر بازرگانی آلمان از سیاست‌های مهاجرتی این کشور انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «ولفگانگ شویبله» وزیر امور بازرگانی آلمان امروز – یکشنبه – ضمن اعلام این مطلب که آلمان با سیاست‌های درهای باز خود - سیاست‌هایی که شاهد ورود بیش از یک میلیون مهاجر در طول دو سال گذشته بوده است - دچار اشتباه شده است، گفت که برلین در تلاش است تا از گام‌های اشتباه برداشته شده، درس بگیرد.

وی در گفت‌و‌گو با روزنامه «ولت آم زونتاگ»‌ افزود: «ما در تلاشیم تا آنچه که در سال ۲۰۱۵ از ما گرفته شده است را بازیابیم. ما سیاست‌مداران نیز انسان هستیم و همانند دیگران اشتباه می‌کنیم،‌ اما آنچه اهمیت دارد این است که فردی که اشتباه می‌کند، از اشتباه خود پند بگیرد.»

شویبله که عضوی از حزب دموکرات مسیحی «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان است، به واسطه مسائل مرتبط با پناهجویان در این کشور آرا قابل ملاحظه‌ای را به حزب ضد مهاجرت «آلترناتیوی برای آلمان»‌ واگذار کرده است.

این مقام آلمانی گفت که اروپا به سازگار کردن منافع سوسیالیست خود برای دستیابی به توزیع مساوی مهاجران در میان اعضای اتحادیه اروپایی نیازمند است. موضوعی که به گفته وی تا کنون «تابو»‌تلقی می‌شده است.

وی به این روزنامه گفت: «هنگامی که به بحث منافع سوسیالیستی وارد می‌شویم، ما استاندارد‌های بالاتری از کشور‌های اروپایی در اختیار داریم. به همین دلیل است که بسیاری دوست دارند به آلمان بیایند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز