خبرگزاری کار ایران

میچ‌ مک‌کانل:

نقش پررنگ مسلمانان در جنگ علیه داعش/در اجرای فرمان ترامپ احتیاط کنید

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۷۰۵

رهبر اکثریت جمهوری‌خواه سنا با اشاره به نقش مسلمانان در جنگ علیه داعش، بر اهمیت چگونگی اجرای محدودیت صدور روادید و برخورد مناسب با شهروندان هفت کشور مشمول این دستور، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «میچ مک‌کانل» رهبر اکثریت جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا، از مقام‌های اجرایی این کشور خواست در اجرای فرمان محدودیت ورود مهاجران، دقت لازم را لحاظ کنند.

مک‌کانل گفت: «سخت کردن پذیرش و ورود مهاجران ایده خوبی است، اما باید یادآوری کنم بعضی از بهترین منابع آمریکایی و غیر آمریکایی ما در جنگ علیه تروریسم داعش، مسلمان هستند. باید در اجرای فرمان اجرایی ترامپ احتیاط کنیم. »

«پل رایان» رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، نیز در بیانیه‌ای گفته است «اولویت اصلی ما حفاظت از میهن است. ما مردمی مهربان هستیم و من از برنامه سکنی دادن به پناهجویان دفاع می‌کنم، ولی اکنون زمان آن است که روند بررسی پیشینه برای صدور روادید بازبینی و مستحکم شود… رئیس‌جمهوری ترامپ کاملا حق دارد دست به همه کار بزند تا دقیقا ببینیم چه کسانی وارد کشور ما می‌شوند».

سخنگوی رایان نیز در گفت‌وگو با واشنگتن‌پست تاکید کرده فرمان منع ورود «یک آزمایش دینی نیست و هیچ ارتباطی با باورمندی آدم‌ها به دین خاصی ندارد».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز