خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:‌

روند صدور روادید آمریکا در ۹۰ روز آینده از سر گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۷۶۳

رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که روند صدور ویزا پس از اعمال سیاست‌های امنیتی از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز،‌ «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا که در تلاش است تا از موج بازتاب‌های منفی دستور « نظارت شدید» خود بر روند ورود مهاجران به خاک آمریکا بکاهد، اعلام کرده است که آمریکا روند صدور ویزا برای همه کشور‌ها را پس از آن که در ۹۰ روز آینده سیاست‌های امنیتی در این حوزه مشخص شود، از سر خواهد گرفت.

در چارچوب فرمان ترامپ که جمعه گذشته صادر شد، مهاجران از هفت کشور با اکثریت جمعیتی مسلمان از ورود به آمریکا منع شده‌اند. این تصمیم، اعتراض‌های گسترده‌ای در اکثر فرودگاه‌های آمریکا در پی داشته است، چرا که شمار بالایی از مسافران از این کشور‌ها از ورود به خاک آمریکا بازمانده‌اند.

رئیس‌جمهوری آمریکا در این رابطه گفت: «اگر بخواهم شفاف‌تر سخن بگویم، این منع ورود به مسلمانان مربوط نمی‌شود، و چنین اظهارنظری از سوی رسانه‌ها گزارش غلطی است. این دستور به مذهب مربوط نیست. این اقدام در راستای مبارزه با تروریسم و امنیت کشور انجام گرفته است. بیش از ۴۰ کشور با اکثریت مسلمان در سراسر جهان وجود دارد که تحت تاثیر این تصمیم قرار نگرفته‌اند.»

این مقام ارشد آمریکایی همچنین افزود: «بار دیگر روند صدور روادید برای همه کشور‌ها را از زمانی که در ۹۰ روز آینده، سیاست‌های امنیتی مورد نظرمان مورد بررسی قرار گرفته و اجرا شود، از سر خواهیم گرفت.»  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز