خبرگزاری کار ایران

طرح سناتورهای دموکرات برای مقابله با ترامپ

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۹۳۸

سناتورهای دموکرات آمریکا برای لغو دستور اجرایی رئیس‌جمهوری مبنی بر عدم صدور روادید و ممانعت از ورود شهروندان برخی از کشورها به آمریکا طرحی را تدوین و ارائه کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن‌پست، در پی اقدام «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا که روز جمعه گذشته با صدور دستوری اجرایی صدور روادید و ورود اتباع هفت کشور ایران، عراق، سوریه، یمن، لیبی، سودان و سومالی را به بهانه جلوگیری از ورود تروریست‌ها به خاک ایالات متحده آمریکا به مدت ۹۰ روز ممنوع اعلام کرد، سناتورهای دموکرات آمریکا برای لغو این دستور اجرایی طرحی را تدوین و ارائه کردند.

«چارلز شومر»، رهبر دموکرات‌ها در مجلس سنای آمریکا در خصوص این اقدام ترامپ گفت: «اقدام‌های این چنینی باعث می‌شود وجهه آمریکا از نظر بشردوستانه و امنیت از بین برود».

وی در ادامه از درخواست خود از رئیس‌جمهوری برای لغو این دستور خبر داد و اضافه کرد دستور اجرایی ترامپ باعث ناآرامی در آمریکا شده و باید لغو شود.

شومر تاکید کرد این طرح توسط دادگاه و دستگاه قضایی آمریکا لغو می‌شود ولی لازم است تا قانونی وضع شود که این ممنوعیت و قوانینی از این دست را لغو کند.

رهبر دموکرات‌ها در مجلس سنا گفت به نظر من روند لغو این ممنوعیت در مجلس سنا به آسانی پیش خواهد رفت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز