خبرگزاری کار ایران

بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها:‌

روس‌ها نسبت به پوتین اعتماد بالایی دارند

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۱۹۳

بر اساس آخرین نظرسنجی‌های انجام گرفته شهروندان روسیه به رئیس‌جمهوری و عملکرد کابینه این کشور اعتماد بالایی دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، بر اساس نظرسنجی‌های انجام گرفته از سوی «مرکز تحقیقات افکار عمومی روسیه» که امروز – پنجشنبه – منتشر شده است، اعتماد عمومی به «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه به طور منظم و روزافزونی افزایش داشته  و آمار حمایت از حزب متحد روسیه نیز رو به گسترش است.

این نظرسنجی که مجموعی از سه نظرسنجی انجام گرفته در هفته‌های متوالی در ماه ژانویه است، اعلام کرده است که رئیس‌جمهوری روسیه از ۸۵ درصد از اقبال عمومی برخوردار بوده و حمایت از پوتین از ۵۱.۴ درصد در تاریخ ۱۶ تا ۲۲ ماه ژانویه به ۵۴.۳ درصد در آخرین روز‌های ماه ژانویه رسیده است.

علاوه بر این،‌ نتایج نظرسنجی همچنین حاکی از آن است که «دیمیتری مدودف» نخست‌وزیر روسیه و «سرگئی شویگو» وزیر دفاع این کشور نیز در میان محبوب‌ترین سیاست‌مداران روسیه بوده و میزان توجه عمومی به آن‌ها ۱۸.۲ و ۱۷.۷ درصد است. در حالی که حدود ۶۰ درصد از شهروندان روس، فعالیت‌های نخست‌وزیر این کشور را مثبت ارزیابی کردند، عملکرد کابینه در میان پاسخ‌دهندگان با ۶۱.۶ درصد مورد تایید قرار گرفته است.

این نتایج اندکی با نتایج حاصله در سال گذشته تفاوت دارد، چرا که در آن زمان فعالیت‌های مدودف و دولت با ۶۱.۲ درصد و ۶۳.۲ درصد از سوی شهروندان روس، مورد حمایت قرار گرفته بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز