خبرگزاری کار ایران

سفارت آمریکا در لیبی:

شهروندان لیبی اجازه درخواست روادید از سفارت آمریکا را دارند

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۴۰۲

سفارت آمریکا اعلام کرد شهروندان لیبیایی می‌توانند برای سفر به آمریکا از سفارت‌ این کشور در لیبی درخواست اخذ روادید کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، سفارت آمریکا در لیبی با اشاره به رای دادگاه استیناف در خصوص دستور اجرایی «دونالد ترامپ» که فرمان وی در خصوص عدم صدور روادید وجلوگیری از ورود اتباع هفت کشور اسلامی از جمله لیبی به خاک آمریکا را به حالت تعلیق درآورده است به شهروندان لیبیایی اعلام کرد می‌توانند درخواست‌های خود جهت اخذ روادید را به سفارت آمریکا در لیبی تحویل دهند.

این سفارتخانه اعلام کرد روند صدور روادید که توسط این سفارت‌خانه و در پی صدور دستور اجرایی رئیس‌جمهور آمریکا به حالت تعلیق درآمده بود با صدور رای دادگاه تجدیدنظر و به لغو دستور اجرایی «دونالد ترامپ»، از سر گرفته خواهد شد و شهروندان لیبیایی که قصد سفر به آمریکا را دارند، می‌توانند درخواست‌های خود جهت اخذ روادید را به سفارت آمریکا در لیبی تحویل دهند.

در پی دستور اجرایی ترامپ صدور روادید و ورود اتباع هفت کشور ایران، عراق، سوریه، یمن، لیبی، سودان و سومالی به خاک ایالات متحده ممنوع اعلام شد که این دستور با واکنش‌ها و اعتراض‌های شدید داخلی و خارجی روبه‌رو شد.

یکی از قضات فدرال آمریکا نیز دستور ترامپ را به صورت موقت به حالت تعلیق درآورد.

پس از صدور این حکم توسط قاضی «جیمز روبرت» وزارت دادگستری آمریکا خواستار پی‌گیری این اختلاف توسط دادگاه تجدیدنظر شده بود که این دادگاه نیز دستور دونالد ترامپ را به حالت تعلیق درآورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز