خبرگزاری کار ایران

میچ مک‌کانل:

تحقیق سنا در رابطه با فلین محتمل است

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۹۵۶

رئیس اکثریت سنای آمریکا اعلام کرد که در خصوص ارتباط مشاور سابق امنیت ملی آمریکا با مسکو تحقیق می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس،‌ «میچ مک‌کانل»، رئیس اکثریت سنا اعلام کرد که تحقیق از سوی کمیته اطلاعاتی سنا در رابطه با «مایکل فلین» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا برای ارتباط با روسیه، بسیار محتمل است.

مک‌کانل در یک کنفرانس خبری گفت: «کمیته اطلاعاتی سنا در حال بررسی دخالت روسیه در انتخابات است. به احتمال فراوان، آن‌ها این مسئله را مورد بررسی قرار خواهند داد. در حال حاضر آنها از مقام‌های قضایی خواسته‌اند که این کار را در روند اجرایی قرار دهند.»

در همین زمینه، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مصاحبه‌ای گفت که تنها گفت‌و‌گوی کوتاهی با سفیر روسیه در خصوص ۳۵ دیپلمات اخراج شده از سوی دولت سابق آمریکا در سال گذشته داشته است.

وی گفت: «این گفت‌و‌گو‌ها در رابطه با تحریم‌ها نبود. بلکه در مورد ۳۵ نفری بود که از این کشور اخراج شده بودند. پس اگر بخواهم توضیحی بدهم تنها موضوعی که اتفاق افتاده بود این بود که من به وی گفتم که «می‌دانم که چه اتفاقی افتاده است. ما همه‌چیز را بررسی خواهیم کرد.» من به هیچ وجه سخنانی مانند «ما تحریم‌ها را مورد بازبینی قرار خواهیم داد» یا چیزی شبیه به این نگفتم.»

در همین حال، فلین، همچنین افزود که در نهایت وی نگران روند انتشار اسناد طبقه‌بندی شده توسط رسانه‌ها است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز