خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین رویدادهای جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۷۳۹

درگیری بین داعش و «الحشدالشعبی»، همدردی دبیرکل سازمان ملل با بازماندگان حادثه انفجار بغداد، کاهش محبوبیت رئیس‌جمهوری آمریکا، رای اعتماد سنای آمریکا به گزینه پیشنهادی برای تصدی آژانس حفاظت از محیط زیست، محکومیت اعدام‌های اخیر بحرین توسط پارلمان اروپا و مرگ تعدادی از غیرنظامیان در حملات‌ آمریکا به سوریه از مهم‌ترین رویدادهای خبری در ۱۲ ساعت گذشته به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، گروه تروریستی داعش برای گشودن مسیری به سمت سوریه، غروب جمعه در منطقه «عین الحصان» به مواضع نیروهای الحشدالشعبی یورش برد که با مقاومت نیروهای کتائب حزب‌الله روبه رو شد.

«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل حمله تروریستی داعش در جنوب بغداد را محکوم و همدردی خود را با خانواده های قربانیان اعلام کرد.

نظرسنجی‌های موسسه گالوپ نشان می‌دهد که محبوبیت «دونالد ترامپ‌» رئیس‌جمهوری آمریکا در میان مردم این کشور به ۲۱ درصد پایین‌تر از میانگین محبوبیت سایر روسای‌جمهوری این کشور رسیده است.

نمایندگان مجلس سنای آمریکا، روز جمعه «اسکات پرویت» گزینه پیشنهادی دونالد ترامپ برای تصدی آژانس حفاظت از محیط زیست رای اعتماد داد.

پارلمان اروپا با صدور قطعنامه‌ای اعدام‌های اخیر بحرین و همچنین کویت را محکوم کرد.

دیده‌بان حقوق بشر اعلام کرد در حملات هوایی ائتلاف آمریکایی به شهر الرقه در سوریه دست‌کم ۱۱ غیرنظامی کشته شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز