خبرگزاری کار ایران

پلیس مالزی:

دستان سمی مهاجم، عامل مرگ برادر رهبر کره‌شمالی بوده است

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۶۴۱

پلیس مالزی اعلام کرد عامل مرگ برادر رهبر کره شمالی دستان آغشته به سم بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری اینکوایرر، پلیس مالزی امروز –چهارشنبه- اعلام کرد زنانی که متهم به قتل برادر ناتنی رهبر کره شمالی شده‌اند، دستان خود را با مواد سمی و شیمیایی آغشته کرده و با کشیدن دستان خود بر صورت «کیم جونگ نام» باعث مسموم شدن وی شده‌اند.

«خالد ابوبکر» بازرس کل پلیس مالزی با اعلام این خبر افزود پلیس در تعقیب دو مظنون دیگر این حادثه که از اتباع کره‌شمالی هستند، است.

وی افزود یکی از این دو نفر دبیر دوم سفارت کره‌شمالی و دیگری کارمند شرکت هواپیمایی دولتی این کشور است.

این مقام پلیس مالزی در خصوص بازرسی از دبیر دوم سفارت کره‌شمالی در کوالالامپور افزود امیدواریم سفارت کره‌شمالی در رابطه با تکمیل پرونده اجازه صحبت با این مقام سفارت را به پلیس مالزی بدهد که در غیر اینصورت آن‌ها را مجبور به همکاری خواهیم کرد.

خالد ابوبکر با تاکید بر آگاهی این دو زن از حمل مواد سمی در فرودگاه کوالالامپور و همچنین تمرین‌های مکرر آنها، ادامه داد پلیس مالزی اعتقاد دارد این قتل با برنامه از پیش تعیین‌شده انجام شده است.

پلیس مالزی تا کنون چهار نفر را در ارتباط با این پرونده بازداشت کرده و به دنبال بازداشت پنج شهروند دیگر کره‌شمالی در این زمینه است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز