خبرگزاری کار ایران

نمایندگان مصری همکارشان را اخراج کردند

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۵۴۲

مجلس نمایندگان مصر عضویت یکی از نمایندگان جنجالی این کشور را لغو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، نمایندگان مجلس مصر، عضویت «محمد انور سادات» (برادرزاده رئیس‌جمهور اسبق) را در پارلمان این کشور لغو کردند.

بیش از دوسوم نمایندگان پارلمان مصر یعنی ۴۵۸ نماینده به سلب عضویت انور سادات از پارلمان رای موافق دادند.

سلب عضویت یک نماینده در پارلمان مصر نیازمند موافقت دوسوم نمایندگان با این امر است.

محمد انور سادات متهم است که امضای هفت نماینده پارلمان مصر را در طرح‌های پیشنهادی و همچنین در ارسال برخی از نامه‌ها که علیه عملکرد مجلس به اتحادیه بین‌المجالس فرستاده می‌شده را جعل کرده است.

وی در نامه‌های ارسالی خود از اتفاقات و تصمیمات در پارلمان مصر شکایت کرده بود و نمایندگان پارلمان مصر این اقدام او را مغایر با قوانین پارلمان دانستند.

سادات همچنین بارها با تصمیمات اکثریت نمایندگان پارلمان که از طرفداران «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهوری مصر هستند، مخالفت کرده بود.

او همچنین در یک مصاحبه تلویزیونی از خرید سه خودروی ضد گلوله برای «علی عبدالعال» رئیس و معاونان پارلمان به قیمت میلیون‌ها پوند به شدت انتقاد کرد که باعث خشم برخی از نمایندگان از جمله رئیس پارلمان مصر شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز