خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور ترامپ تایید شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۲۹۶

مجلس سنای آمریکا گزینه پیشنهادی رییس‌جمهوری این کشور برای تصدی وزارت کشور را تایید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، مجلس سنای آمریکا امروز-چهارشنبه- انتخاب «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری این کشور برای تصدی وزارت کشور را تایید کرد.

«ریان زینکه» فرمانده سابق نیرو‌های ویژه «نیوی سیل» با کسب ۶۸ رای موافق نسبت به ۳۱ رای مخالف توسط سنای آمریکا تایید شد.

 زینکه، عضو تازه‌وارد حزب جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان از ایالت مونتانا است.

براین اساس وی هدایت وزارت‌خانه‌ای با ۷۰ هزار کارمند در سراسر ایالات متحده را در دست خواهد گرفت؛ وزارت‌خانه‌ای که در عین حال نظارت بر ۲۰ درصد از اراضی فدرال آمریکا را برعهده دارد.

البته وظایف «وزارت کشور» در آمریکا با وظایف وزارت‌خانه‌های مشابه در دیگر کشورهای جهان تفاوت‌های عمده‌ای دارد. عمده وزارت‌خانه‌های متمرکز بر امور داخلی در کشورهای دیگر جهان، وظایفی را بر عهده دارند که در آمریکا بر عهده «وزارت امنیت داخلی» است.

وزارت کشور در آمریکا عمدتا وظیفه نظارت و مدیریت اراضی فدرال و منابع طبیعی را بر عهده دارد. سازمان‌ها و اداره‌هایی مانند پارک‌های ملی، موسسه پژوهش‌های جغرافیایی یا دفتر مدیریت اراضی در ایالات متحده، تحت نظارت وزارت کشور فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز