خبرگزاری کار ایران

مهمترین رویدادهای جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۵۴۰

سفر نماینده ویژه سازمان ملل در یمن به کویت، الحاق یک گروه تروریستی دیگر به آتش‌بس سوریه، برپایی نمایشگاه نظامی-دفاعی بغداد، پیشروی نیروهای عراقی در غرب موصل، حمایت مردم هلند از مسلمانان این کشور، دیدار پادشاه اردن با یک هیات یهودی، گزارش جدید از شرایط انسانی مردم یمن، تکذیب شنود مکالمات رئیس‌جمهور آمریکا و درخواست رئیس پلیس فدرال آمریکا از وزیر دادگستری این کشور جهت تکذیب شنود مکالمات از مهمترین رویدادهای جهان در ۱۲ ساعت گذشته به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، «اسماعیل ولدالشیخ احمد» ویژه سازمان ملل به یمن برای گفت‌وگو و مذاکره با مقام‌های کویت وارد این کشور شد.

- گروه تروریستی «جیش الاسلام» موافقت اولیه خود برای پیوستن به آتش‌بس در سوریه را اعلام کرد.

- ششمین نمایشگاه نظامی- دفاعی بغداد با حضور ۸۰ شرکت سازنده تسلیحات از ۲۱ کشور کار خود را آغاز کرد.

- نیروهای مردمی عراق با رسیدن به مناطق مرکزی و ساختمان استانداری نینوا در غرب موصل وارد مرحله جدیدی از عملیات آزادسازی موصل شدند.

- صدها نفر از شهروندان هلند با حضور در مسجد شهر آمستردام با حمایت از مسلمانان این کشور، علیه اظهارات اسلام ستیزانه «گرت ویلدرز» رهبر حزب راست گرای افراطی «آزادی» هلند اعتراض کردند.

- «عبدالله دوم» پادشاه اردن ضمن دیدار با یک هیات یهودی آمریکایی خاطرنشان کرد تعرض به بیت‌المقدس و وضعیت تاریخی این مکان مقدس بازتاب منفی در تمامی منطقه خواهد داشت.

- مرکز پژوهشی «گلوبال ریسرچ» کانادا اعلام کرد ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی در یمن مرتکب جنایات جنگی شده است.

- «جیمز کلپر» مدیر اطلاعات ملی دولت آمریکا شنود مکالمات بین خود و «دونالد ترامپ» در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تکذیب کرد.

- «جیمز کومی» رئیس پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) از «جف سشنز» وزیر دادگستری این کشور خواست ادعای دونالد ترامپ در مورد شنود مکالمات به دستور «باراک اوباما» را تکذیب کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز