خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو:

امکان عادی‌سازی روابط اسرائیل با کشورهای عربی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۶۵۴

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد درها برای عادی‌سازی روابط بین اسرائیل با کشورهای عربی باز است.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم پست، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز –چهارشنبه- اعلام کرد: «اسرائیل قدرتمندترین کشور در خاورمیانه است که باید از این اهرم فشار خود به بهترین شکل استفاده کند».

وی که در کمیته امور خارجی و دفاعی پارلمان اسرائیل موسوم به کنست سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: «اسرائیل هر دو گزینه نظامی و دیپلماتیک را در اختیار دارد که البته با توجه به منافع منطقه‌ای، می‌تواند روابط دیپلماتیک خود با کشورهای عربی را بهبود دهد».

نتانیاهو اضافه کرد: «می‌توانیم برای تشکیل ائتلافی علیه ایران در منطقه، درها را برای عادی‌سازی روابط  با کشورهای عربی بگشائیم».

وی همچنین با اشاره به قدرت نظامی اسرائیل تاکید کرد که این رژیم در بالاترین و بهترین سطح توان نظامی خود قرار دارد.

نخست‌وزیر اسرائیل با اشاره به کمک نظامی ۳۸ میلیاردی آمریکا به این رژیم افزود که کمک‌های مستمر ایالات متحده به اسرائیل این اجازه را می‌دهد که تل‌آویو فناوری‌های جدید و پیچیده جهان را در اختیار داشته باشد.

وی بر گسترش نفوذ اسرائیل در حوزه دیپلماتیک نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز