خبرگزاری کار ایران

داعش به کودکان در مدارس سر بریدن آموزش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۴۱۹

عناصر تروریست داعش به کودکان تحت تعلیم خود در مدارس، آموزش سر بریدن و اعدام می‌دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از تایمز، «یان ایلهان کیزیلهان» روانپزشک ایزدی در مصاحبه‌ای با این روزنامه اعلام کرد داعش کودکان را مجبور به درس خواندن در مدارس خود و آموختن نحوه‌ اعدام و سربریدن می‌کند.

وی با اشاره به یک کودک ایزدی که در هنگام فرار توسط عناصر داعش از پنج ناحیه بدن مجروح شده بود، افزود این کودک پس از دستگیری مجبور به درس خواندن و فراگرفتن نحوه اعدام و سربریدن در مدارس داعش شده است.

این پزشک ایزدی به نقل از این کودک گفت: «عناصر داعش در یکی از این مدارس یک قربانی را در مقابل کودکان سربریدند تا دانش‌آموزان نحوه سر بریدن را بیاموزند».

وی افزود طریقه استفاده از سلاح، از دیگر آموزش‌های داعش در این مدارس است.

ایلهان اضافه کرد این کودک اکنون به دلیل مشاهده چنین صحنه‌هایی، دچار مشکلات متعددی شده است.

«ریچارد اسپنسر» خبرنگار روزنامه تایمز در امور خاورمیانه اعلام کرد که کودکانی که در مناطق تحت سیطره داعش یا کشورهای در حال مبارزه با این گروه تروریستی زندگی می‌کنند، دچار آسیب‌های روانی شدیدی شده‌اند.

این خبرنگار افزود کمبود روانشناس در این مناطق، اختلالات روانی ناشی از ترویج خشونت را تشدید می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز