خبرگزاری کار ایران

ریابکوف: آمریکا و روسیه دچار تنش شدید شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۹۴۱

معاون وزیر خارجه روسیه ضمن اعلام این خبر که روابط بین آمریکا و روسیه متشنج‌تر از گذشته شده است عملکرد سازمان منع تسلیحات شیمیایی را مشکوک خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد روابط آمریکا و روسیه دچار تنش شدید شده است.

وی که در گفت‌وگو با خبرنگاران سخن می‌گفت ضمن اشاره به حادثه شیمیایی در منطقه «خان شیخون» عملکرد سازمان منع تسلیحات شیمیایی در خصوص تحقیقات در این رابطه را مشکوک قلمداد کرد.

ریابکوف ادامه داد: سطح اعتماد به عملکرد سازمان منع تسلیحات شیمیایی در حال کاهش است.

وی در ادامه تاکید کرد که مقام‌های اجرایی سازمان منع تسلیحات شیمیایی برخی از واقعیت‌های موجود را نادیده می‌گیرند.

معاون وزیر خارجه روسیه در ادامه تاکید کرد کشورش خواهان بازدید فوری و تحقیقات کامل کارشناسان عملکرد سازمان منع تسلیحات شیمیایی در منطقه خان شیخون است.

این دیپلمات روس با اشاره به ملاقات وزرای خارجه روسیه و آمریکا اعلام کرد هنوز بر سر ارزیابی اوضاع سوریه بین دو کشور اختلافات شدید وجود دارد.

وی با اشاره به مواضع و استدلال‌های روسیه در خصوص این حادثه شیمیایی افزود منطقی که بر اساس آن، مواضع روسیه استوار شده کاملا درست و غیرقابل انکار است و خشم آمریکا از این مواضع نشان‌دهنده صحت آن است.

ریابکوف در پایان تاکید کرد مواضع آمریکا در قبال سوریه مواضع بسیار سختی است که باعث افزایش تنش و برخورد استدلال‌های مسکو و واشنگتن شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز