خبرگزاری کار ایران

مشاور ترامپ:

آمریکا نیروی زمینی به سوریه اعزام نمی‌کند/ زمان مذاکره جدی با روسیه فرا رسیده است

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۰۸۸

مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهوری آمریکا اظهار داشت وقت آن رسیده است که با روسیه درباره حمایتش از دولت سوریه و اقدام‌های تخریبی آن در اروپا به صورت جدی مذاکره شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای‌نیوز، در شرایطی که معارضان سوری در آستانه آغاز عملیات آزادسازی «الرقه» از اشغال گروه تروریستی داعش هستند، ژنرال «هربرت ریموند مک‌مستر» مشاور امنیت ملی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا اعزام نیروی زمینی کشورش به سوریه را منتفی دانست.

ژنرال مک‌مستر، که در سفر افغانستان به‌سر می‌برد، گفت: «باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود... آیا در آنجا نیاز به نیروهای بیشتر وجود دارد یا خیر...، ولی من معتقدم نه.»

وی افزود، آمریکا از نیروهای هم‌پیمان خود در سوریه حمایت خواهد کرد.

انتظار می‌رفت که ایالات متحده تسلیحات بیشتری به «نیروهای دموکراتیک سوریه» (کردها)- که تحت حمایت واشنگتن هستند- ارسال کند. موضوعی که تاکنون نهایی نشده است.

مشاور امنیت ملی ترامپ همچنین در گفت‌وگویی با شبکه خبری «ای‌بی‌سی»، مدعی شد که حمایت روسیه از دولت «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه باعث ادامه یافتن جنگ داخلی شده است.

 وی اظهار داشت: «زمان آن رسیده است که با روسیه درباره حمایت از دولت سوریه و اقدام‌های تخریبی‌اش در اروپا مذاکراتی جدی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز