خبرگزاری کار ایران

شهادت یک جوان فلسطینی در عملیات مقاومتی در بیت‌لحم

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۴۰۱

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه عصر از شهادت یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی از اهالی شهرک «سواحر» پس از زخمی شدن به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نزدیکی تقاطع «عصیون» در جنوب بیت لحم خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «محمد عوض» مدیر اورژانس سازمان هلال احمر فلسطین در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) اعلام کرد که نظامیان صهیونیست به بهانه اجرای عملیات مقاومتی توسط این جوان فلسطینی و زیر گرفتن یک شهرک‌نشین صهیونیست به سمت او تیراندازی کردند که منجر به زخمی شدن شدید و شهادت وی شد.

منابع صهیونیستی مدعی شدند که این جوان فلسطینی با خودروی خود یک شهرک‌نشین صهیونیست را که در میان تعدادی از صهیونیست‌ها منتظر سوار شدن به اتوبوس بود، زیر گرفت که منجر به زخمی شدن وی شد.

رسانه‌های صهیونیستی قبل از این اعلام کرده بودند که این جوان فلسطینی به شدت زخمی شده و به بیمارستان انتقال داده شده است.

ارتش صهیونیستی پس از این عملیات، اقدام‌های خود در ورودی‌های شهر بیت لحم را شدت بخشید و ورودی شهرک «بیت فجار» در غرب آن را بست و اقدام به احداث ایست بازرسی سیار در آنجا کرد.

با شهادت این جوان فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس از آغاز آن تاکنون به ۳۰۰ نفر رسید و علاوه بر این، صدها نفر دیگر هم در جریان این انتفاضه زخمی شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز