خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو خواستار توقف کمک مالی رام‌الله به خانواده های شهدا و اسرا شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۹۸۶

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست هرگونه کمک مالی به خانواده‌های شهدا، مجروحان و اسرای فلسطینی را متوقف کند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «بنیامین نتانیاهو» در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» تصریح کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین برای اثبات جدیت خود برای تحقق صلح باید نخست هرگونه بودجه و کمک مالی به خانواده‌های شهدا، مجروحان و اسرای فلسطینی را متوقف کند.

نتانیاهو مدعی شد که تشکیلات خودگردان بر اساس شمار کشته‌های صهیونیستی به این افراد حقوق می‌دهد، یعنی هر اندازه صهیونیست‌های بیشتری را به قتل برسانند، حقوق بیشتری به آنها داده می‌شود.

این اظهارات نتانیاهو در چارچوب تلاش‌های گسترده وی برای واداشتن تشکیلات خودگردان به توقف هرگونه کمک مالی به خانواده‌های شهدا و اسرا انجام می‌شود.

از سوی دیگر، نتانیاهو اظهار داشت که اسرائیل هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نمی‌دهد.

وی تصریح کرد که اگر ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد، به اهداف خود یعنی سیطره بر کل منطقه و نابودی اسرائیل خواهد رسید.

بنیامین نتانیاهو مدعی شد که اسرائیل به دنبال صلح و سازش است زیرا می‌داند که جنگ چه هزینه سنگینی در پی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز