خبرگزاری کار ایران

سفیر روسیه در لبنان:

مواضع مسکو در قبال دمشق تغییرناپذیر است

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۰۸۶

سفیر روسیه در بیروت اعلام کرد مواضع مسکو در قبال دمشق غیر قابل تغییر و ثابت است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، «الکساندر زاسبکین» سفیر روسیه در لبنان در مصاحبه‌ای که امروز در نشریات لبنانی به چاپ رسید، با رد ادعای استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی در «خان شیخون» بر عدم تغییر موضع روسیه پس از دیدار «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا با مقام‌های روس تاکید کرد.

وی افزود روسیه هیچ‌گونه تجاوزی که منجر به خدشه‌دار کردن حاکمیت در سوریه شود را نخواهد پذیرفت.

سفیر روسیه در بیروت بر حمایت مسکو از دمشق و عدم تغییر موضع کشورش در دفاع از دولت سوریه تاکید کرد.

زاسبکین خاطرنشان کرد که سفر تیلرسون به مسکو با هدف تغییر موضع روسیه در قبال سوریه صورت گرفته بود که با دست رد مقام‌های روس مواجه شد.

وی تاکید کرد مسکو به دنبال حل بحران سوریه از طریق مذاکرات سوری-سوری است، همانگونه که پیش از این در مذاکرات آستانه و ژنو این امر را به اثبات رسانده است.

سفیر روسیه در لبنان با اشاره به رویکردها و تحریم‌های دولت آمریکا در قبال حزب الله آن را باعث ضرر رساندن به لبنان و مردم این کشور دانست و تاکید کرد  تمامی تحریم‌های آمریکا علیه روسیه، ایران، سوریه و حزب‌الله مخالف قوانین بین‌المللی است.

وی در پایان بر تلاش و اهتمام کشورش در گسترش و بهبود روابط با لبنان در تمامی ابعاد تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز