خبرگزاری کار ایران

روسیه حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۹۴۸

وزارت خارجه روسیه حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم و آن را اقدامی خصمانه قلمداد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، در پی تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه سوریه، روسیه گفته است «با هر شکل دخالت نظامی در سوریه مخالف است».

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز پنجشنبه اعلام کرد، مسکو تعرض به سوریه را محکوم کرده و آن را اقدامی خصمانه می‌داند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین هم گفت: «حاکمیت سوریه باید محترم شمرده شود.»

پسکوف در همین حال افزود «ارتش‌های روسیه و اسرائیل در ارتباط نزدیک هستند.»

به گفته سخنگوی کرملین، روسیه و اسرائیل از «کانال‌های مختلف به تبادل اطلاعات می پردازند و تیم‌های دو طرف در گفتمان دایمی هستند.»

سوریه پنجشنبه تایید کرد که حملات هوایی بامداد این روزز علیه فرودگاه بین‌المللی دمشق موجب انفجار و آتش سوزی در قرارگاه‌های نظامی نزدیک به فرودگاه شد و آسیب به‌دنبال داشت.

یک مقام بلندپایه نظامی سوریه، که خبرگزاری رسمی سوریه نام او را نبرد، گفت، اسرائیل برای بالا بردن روحیه تروریست‌ها این حملات را انجام داد اما «سوریه تا شکست تروریسم به مبارزه ادامه می دهد».

هر چند اسرائیل به طور رسمی حمله تازه به فرودگاه دمشق را تایید نکرده اما «ییسرائل کاتز» وزیر امور اطلاعاتی اسرائیل در مصاحبه با رسانه‌های عبری‌زبان گفت، آنچه که بامداد پنجشنبه رخ داد، «با سیاست‌های اسرائیل همخوانی دارد».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز