خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات بهاره طالبان

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۰۰۸

گروه طالبان با انتشار بیانیه ای، آغاز موج حملات بهاره خود را با نام «عملیات منصوری» اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه طالبان با انتشار بیانیه‌ای، از آغاز موج حملات بهاره خود با نام «عملیات منصوری» خبرداد.

گروه طالبان در این بیانیه تاکید کرده است محور اصلی عملیات‌های بهاره هدف قرار دادن نیروهای خارجی مستقر در افغانستان است.

گروه طالبان افزود، هدف اصلی عملیات منصوری نیروهای خارجی مستقر در افغانستان و همچنین زیرساخت‌های نظامی و اطلاعاتی آن‌ها خواهد بود.

در این بیانیه همچنین بر هدف قرار دادن مزدوران داخلی و همکار با نیروهای خارجی تاکید شده است.

طالبان اعلام کرده است دشمنان خارجی و مزدوران آن‌ها تا زمانی که آخرین پایگاه‌های خود را ترک نکنند، هدف حملات ما قرار خواهند گرفت.

گروه طالبان در بیانیه خود خاطرنشان کرده است که از انواع حملات اعم از حملات انتحاری، حملات پیچیده و حملات در داخل پادگان‌ها یا پاسگاه‌های پلیس با استفاده از سربازان و مأموران پلیس وابسته به طالبان استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است نام این عملیات برگرفته از نام «ملا منصور» سرکرده سابق طالبان بوده است که در سال گذشته میلادی در خاک پاکستان هدف حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا قرار گرفت و کشته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز