خبرگزاری کار ایران

مایک پنس:

حمله به سوریه و افغانستان قدرت آمریکا را احیا کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۸۸۵

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد حملات انجام شده توسط آمریکا به سوریه و افغانستان که با مجوز رئیس‌جمهور آمریکا صورت گرفت، باعث احیای قدرت آمریکا شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «مایک پنس» معاون «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا تصریح کرد که حملات انجام شده به افغانستان و سوریه توسط آمریکا باعث احیای مجدد قدرت آمریکا شده است.

وی که در یک گردهمایی در شهر «هریسبورگ» واقع در ایالت «پنسیلوانیا» سخن می‌گفت، با تمجید از اقدام‌های دونالد ترامپ در افغانستان و سوریه تاکید کرد این اقدام‌های رئیس‌جمهوری آمریکا در حمله به سوریه و افغانستان باعث احیای مجدد قدرت ایالات متحده آمریکا شده است.

مایک پنس با اشاره به بازتاب‌های جهانی این دو حمله افزود اکنون جهان عزم و قدرت رئیس‌جمهوری آمریکا را در قبال مسائل افغانستان و سوریه دیده که همین امر باعث بازگشت اعتبار از دست رفته آمریکا شده است.

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد گروه تروریستی داعش اکنون در حال عقب‌نشینی از عراق، سوریه و افغانستان است و آمریکا تا زمانی که داعش به صورت کامل نابود نشود، به مبارزه خود علیه این گروه تروریستی ادامه می‌دهد.

آمریکا در هفته‌های اخیر اقدام به موشک‌باران پایگاه هوایی الشعیرات سوریه و سپس هدف قرار دادن منطقه‌ای در ولایت ننگرهار افغانستان که گفته می‌شود در کنترل داعش بود، کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز