خبرگزاری کار ایران

خبرنگار بلاروسی، اسد را غافلگیر کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۹۱۷

رئیس‌جمهوری سوریه اظهار داشت، نسل فعلی نباید در برابر نازیسم جدید که همان استعمارگری غرب است، تسلیم شود.

به گزارش ایلنا، خبرنگار بلاروسی یک لیوان آب، که از چشمه «الفیجه» در دمشق تهیه شده بود را به «بشار اسد» رئیس‌‌جمهوری سوریه تقدیم کرد.

خبرنگار شبکه تلویزیونی «او‌ان‌تی»، که برای انجام مصاحبه‌ای با بشار اسد دیدار داشت، «بطری» آب را یکی از نمادهای دوران پیروزی بر نازی‌ها در جنگ جهانی دوم عنوان کرد.

بشار اسد نیز به این خبرنگار بلاروسی گفت: «میلیون‌ها سوری، به دلیل محاصره تروریست‌ها از نعمت آب محروم هستند. این آب را می‌نوشیم به این امید که خون قهرمانان ارتش سوریه هدر نرود و هر خانواده‌ای در سوریه از آب و برق برخوردار شود.»

بر این اساس، بشار اسد در بخشی از این مصاحبه گفت: «بسیاری از کشورهای غربی تلاش می‌کنند که نقش مهم اتحادیه جماهیر شوروی از جمله ملت بلاروس در پیروزی بر نازی‌ها در جنگ جهانی دوم را کتمان کنند.»

وی افزود:  «چه کسی انتظار داشت که شکست ارتش اتحاد جماهیر شوری در بدو جنگ، پیروزی بعدی را رقم بزند؟ اگر پیروزی ارتش شوروی نبود، نرماندی سقوط نمی‌‌کرد.»

رئیس‌جمهوری سوریه اظهار داشت، کشورهای غربی برای تخریب وجهه «الکساندر لوکاشنکو» و «ولادیمیر پوتین» روسای جمهور بلاروس و روسیه تلاش می‌کنند؛ زیرا آنها در برابر غرب سرفرود نیاوردند.

بشار اسد اظهار داشت، اگر نسل‌های پیشین دربرابر هیتلر سر تسلیم فرود نیاوردند، نسل‌ فعلی نیز نباید در برابر نازیسم جدید که استعمارگری غرب است، سر تسلیم فرود بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز