خبرگزاری کار ایران

اوباما خطاب به مردم آمریکا:

ترامپ انتخاب خودتان است

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۰۳۵

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در انتقاد از کسانی که در انتخابات آمریکا شرکت نکردند، اعلام کرد رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب خودتان است.

به گزارش ایلنا به نقل از اکسپرس، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در انتقاد از شهروندان آمریکایی که در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری این کشور  شرکت نکرده‌اند و با رأی ندادن خود باعث شدند «دونالد ترامپ» به ریاست‌جمهوری این کشور دست یابد، تصریح کرد ترامپ انتخاب خودتان است.

اوباما، که در کنفرانس میلان سخن می‌گفت، عنوان داشت، آمریکایی‌ها سیاستمدارانی را می‌پذیرند که لیاقت آن‌ها را دارند.

اوباما افزود، اگر در انتخابات شرکت نکرده و توجهی به این امر ندارید باید شاهد سیاست‌های باشید که منافع شما را تامین نخواهد کرد.

وی که در حال نوشتن سومین کتاب خود است درخصوص زندگی پس از ریاست‌جمهوری، به شوخی گفت:« وقت آن رسیده که طرز کار با قهوه‌ساز را بیاموزم ولی به زندگی پس از ریاست‌جمهوری عادت کرده‌ام.»

رئیس‌جمهور سابق آمریکا خاطرنشان کرد از اینکه خارج از زندان بسیار زیبایی که سرویس‌های امنیتی برای او ساخته‌اند در حال زندگی است، لذت می‌برد ولی موج عکس‌های سلفی که با وی گرفته می‌شود باعث آزار وی شده است.

وی اکنون ساکن یک عمارت به مساحت هشت هزار و ۲۰۰ متر در یکی از مناطق مرفه واشنگتن، پایتخت آمریکا است که هزینه اجاره این عمارت ۲۲ هزار دلار در ماه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز