خبرگزاری کار ایران

تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا علیه چند شخصیت پاکستانی

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۹۵۱

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا چند گروه و شخصیت‌ پاکستانی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از تارنمای روزنامه جنگ چاپ پاکستان، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا چند شخصیت و گروه جدید پاکستانی از جمله «جماعت الدعوه» و «لشکر طیبه» به سرپرستی «حافظ سعید»، گروه طالبان و گروه تروریستی داعش را به فهرست تحریم‌های  مالی خود اضافه کرد.

نام برخی از شخصیت‌های پاکستانی منتسب به برخی از گروه‌های مذکور از جمله «حیات‌الله غلام محمد» معروف به حاجی حیات‌الله، «علی محمد ابوتراب» و «عنایت‌الرحمان» نیز در این لیست به چشم می‌خورد که بر اساس تحریم‌های مالی ذکر شده حساب‌های بانکی این افراد مسدود خواهد شد.

یکی از مسئولان وزارت خزانه‌داری آمریکا در این خصوص اعلام کرد که هدف دولت ایالات متحده از تحریم مالی این اشخاص و گروه‌ها مسدود کردن بودجه گروه‌های تروریستی است.

اخیرا بانک مرکزی پاکستان نیز ۱۲۶ حساب مشکوک که گفته می‌شد از آن‌ها برای حمایت مالی از گروه‌های تروریستی استفاده  می‌شود را مسدود کرد.

همچنین سازمان تحقیقات فدرال پاکستان (اف‌آی‌اِ) نیز بیش از یک میلیارد روپیه را ضبط کرد.

پاکستان از زمان اجرای طرح ملی مبارزه با تروریسم فعالیت گسترده‌ای در راستای فلج کردن این گروه‌ها در زمینه مالی و سایبری آغاز کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز