خبرگزاری کار ایران

ماکرون پس از مراسم تحلیف:

مردم «امید و روح پیروزی» را انتخاب کردند

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۵۴۹

رئیس‌جمهور منتخب فرانسه پس از مراسم تحلیف با اشاره به روز انتخابات تصریح کرد مردم فرانسه در روز هفتم می «امید و روح پیروزی» را انتخاب کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از فرانس ۲۴، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری جدید فرانسه در ادای سوگند و به دست گرفتن قدرت به عنوان رئیس‌جمهور جدید این کشور اعلام کردم مردم فرانسه در روز انتخابات یعنی هفتم ماه می به «امید و روح پیروزی» رأی دادند.

ماکرون تصریح کرد که مسئولیتی که مردم فرانسه با انتخاب خود بر عهده من گذاشته‌اند، باعث افتخار من بوده و آن را گرامی می‌دارم.

امانوئل ماکرون ادامه داد: «اکنون اروپا و جهان بیش از هر زمان دیگری به فرانسه‌ای نیاز دارند که می‌داند چگونه آینده را بسازد.»

وی افزود که دوره ریاست‌جمهوری من بر اساس بازگرداندن اعتماد ملت فرانسه به خودشان استوار خواهد بود که به رغم مشکل بودن باید به انجام برسد.

رئیس‌جمهوری فرانسه تاکید کرد: «به ملت فرانسه اطمینان می‌دهم که قدرت این کشور رو به پایان نیست و مردم فرانسه می‌بینند که دولت از آن‌ها حمایت می‌کند.»

ماکرون تاکید کرد که تمام تلاش خود برای امن‌تر کردن فرانسه به نحوی که بتوان بدون ترس در آن زندگی کرد را انجام می‌دهد.

همچنین در جریان نشست «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور سابق با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری جدید فرانسه موضوع‌های مهم از جمله کد‌های اتمی این کشور به ماکرون منتقل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز