خبرگزاری کار ایران

الوطن العربی:

موصل تا پیش از ماه رمضان به طور کامل آزاد می شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۳۲۶

یکی از رسانه‌های عربی از آزادی کامل شهر موصل از اشغال عناصر داعش تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از الوطن العربی، این رسانه‌ عربی اعلام کرد پیشروی نیروهای عراقی در غرب موصل و مناطق تحت تصرف داعش به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد این شهر پیش از ماه مبارک رمضان از اشغال داعش آزاد می‌شود.

این رسانه به نقل از «نوفل الضاری» یکی از مقام‌های ارتش عراق اعلام کرد: «اگر پیشروی نیروهای عراقی در موصل با همین سرعت ادامه پیدا کند، طی روزهای آتی شهر موصل از اشغال تروریست‌های داعش آزاد می‌شود.»

الضاری با تاکید بر این که نیروهای تروریست داعش به صورت کامل به محاصره نیروهای عراقی درآمده‌اند، اعلام کرد گروه تروریستی داعش نفس‌های آخر خود را در موصل می‌کشد و نیروهای یگان مبارزه با تروریسم وابسته به وزارت کشور عراق با قدرت به پیش می‌روند.

برخی از فرماندهان نظامی و همچنین مسئولان نهادهای امنیتی و اطلاعاتی عراق نیز اعلام کرده‌اند هدف آن‌ها آزادسازی مسجد نوری (مسجد جامع موصل که ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک تروریستی داعش در آن ظاهر شده و خطبه خواند) تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان است.

«عثمان الغانمی» فرمانده ستاد مشترک ارتش عراق نیز اعلام کرد پیشروی نیروهای عراقی در جبهه‌های مختلف بسیار چشم‌گیر بوده است و با این شرایط شهر موصل تا پیش از ماه مبارک رمضان به صورت کامل از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز