خبرگزاری کار ایران

سخنان گستاخانه ترامپ در تل‌آویو:

تهران هرگز به سلاح هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند/ایران از گروه‌های افراط‌گرا حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۶۵۸

رییس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی خود پس از ورود به فرودگاه تل‌آویو، بار دیگر ایران را به حمایت از گروه‌های افراط‌گرا متهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا امروز-دوشنبه- وارد فرودگاه تل‌آویو شد. پرواز ترامپ از ریاض به تل‌آویو، اولین پرواز مستقیم میان عربستان و اسرائیل در تاریخ بوده است.

ترامپ لحظاتی پس از ورود به سرزمین‌های اشغالی، در فرودگاه تل‌آویو و در حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، سخنرانی کرد.

رییس‌جمهوری آمریکا از این فرصت برای حمله به ایران استفاده کرده و در اظهاراتی گستاخانه کشورمان را به حمایت از گروه‌های تروریستی متهم کرد.

وی اضافه کرد در دیدار با سران کشور‌های اسلامی خاورمیانه به این نتیجه رسیده است که بسیاری از آنها از افزایش نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه گلایه داشتند.

رییس‌جمهوری آمریکا همچنین متعهد شد تمام تلاش خود را برای برقراری صلح در سرزمین‌های اشغالی انجام دهد.

موضوع اصلی سخنان ترامپ بار دیگر ایران بود. وی مدعی شد قدرت افتصادی ایران پس از توافق هسته‌ای افزایش یافته و این کشور حمایت از گروه‌های افراط‌گرا را افزایش داده است.

به نظر می‌رسد هدف ترامپ از سفر به عربستان و اسرائیل تنها تبلیغ علیه ایران بوده است. وی در عربستان به جای پرداختن به مسائل و مشکلات کشور‌های حاضر، به بیان سخنان گستاخانه علیه ایران متمرکز شد و اکنون در سرزمین‌های اشغالی به جای تلاش برای ایجاد صلح، بار دیگر به گستاخی علیه ایران ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز