خبرگزاری کار ایران

سایت خبرگزاری قطر هدف هکرها/ اظهارات منتسب به امیر قطر درباره ایران تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۱۰۳

مقام‌های قطری با اعلام این‌که سایت خبرگزاری رسمی این کشور هدف حمله هکرها قرار گرفته است، اظهارات منتسب به امیر این کشور از جمله درباره ایران را تکذیب کردند.

به گزارش ایلنا، مقام‌های قطری اعلام کرده‌اند خبرگزاری دولتی این کشور (قنا) هدف حمله هکرهایی قرار گرفته که خبری جعلی، از جمله اظهارات منتسب به «شیخ تمیم بن‌جمد آل‌ثانی» در مورد ایران را منتشر کرده‌اند.

«خبری» که در ساعت‌های گذشته در برخی رسانه‌های منطقه مانند «العربیه» بازتاب پیدا کرده بود، به نقل از امیر قطر می‌گوید ایران «یک قدرت اسلامی» است و «عقلانیتی» در دشمنی با آن «وجود ندارد».

خبری که دولت قطر می‌گوید ناشی از حمله هکرها است، در عین‌حال به نقل از شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر گفته است روابط این کشور با اسرائیل «در سطح خوبی» است.

خبر جعلی که برای ساعاتی در وب‌سایت دولتی آن کشور قرار داشت، می‌گوید قطر سفیران خود را از بحرین، مصر، کویت، عربستان سعودی و امارات متحده عربی، به‌خاطر «تنش‌ها» با دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا فراخوانده‌ است.

«شیخ سیف بن‌احمد ثانی» مدیر دفتر روابط عمومی دولت قطر گفته است در حال حاضر تحقیقات در مورد این حمله سایبری ادامه دارد. او از رسانه‌ها خواسته‌است که بیانیه‌های جعلی را بازنشر ندهند.

نقل‌قول‌هایی که دولت قطر اعلام کرده جعلی هستند، اندکی پس از آن منتشر شده که ترامپ در سفر به عربستان سعودی و دیدار با سران کشورهای اسلامی، در کنار سلمان، پادشاه عربستان، به‌شدت از ایران انتقاد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز