خبرگزاری کار ایران

مهمترین رویدادهای جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۷۲۶

کشف مرکز تولید مواد منفجره داعش در مسکو، آزادسازی جاده تدمر-دمشق، افزایش تحریم‌های غیرهسته‌ای علیه ایران توسط سنای آمریکا، دیدار رئیس‌جمهوری روسیه و وزیر خارجه چین، دیدار رئیس‌جمهوری ترکیه با سران اتحادیه اروپا، انسداد خیابان منتهی به پارلمان انگلیس به دلیل وجود هشدار امنیتی، وجود زندان‌های مخفی اماراتی در جنوب یمن، تمدید تعلیق فرمان مهاجرتی رئیس‌جمهوری آمریکا، اعتراف پنتاگون به حمله علیه غیرنظامیان در موصل،‌ ادامه تظاهرات در بحرین و سوءقصد علیه نخست‌وزیر سابق یونان از مهمترین رویدادهای جهان در دوازده ساعت گذشته به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا ماموران امنیتی روسیه در ادامه تدابیر ضدتروریستی پس از انفجار مرگبار در یک ایستگاه مترو در شهر سن پترزبورگ موفق شدند مرکز تولید موادمنفجره و بمب که متعلق به گروه تروریستی داعش است در مسکو کشف کنند.

- ارتش سوریه و نیروهای محور مقاومت موفق شند درادامه مبارزه با گروه تروریستی- تکفیری داعش جاده قدیم تدمر - دمشق را آزاد کرد.

- کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا روز گذشته –پنج‌شنبه- با تصویب لایحه‌ای تحریم های غیرهسته‌ای علیه ایران را افزایش داد.

- « ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه در دیدار با« وان ایی» وزیر خارجه چین با اشاره به روند پرشتاب توسعه همکاری های دو کشور، مشارکت پکن و مسکو در عرصه های مختلف را راهبردی اعلام کرد.

- «رجب طیب اردوغان» پنجشنبه در دیدار با سران اتحادیه اروپا درخصوص مسائل مختلفی که مهم ترین آنها مساله حقوق بشر در ترکیه بود به بحث و گفت وگو پرداخت.

- پلیس لندن پل «وست مینیستر» و خیابانی که منتهی به پارلمان انگلیس می شود، بعد از دریافت گزارش هایی مبنی بر وجود یک خودرو مشکوک، مسدود کرد.

- سازمان حقوق و آزادی ها (سام) از وجود زندان های سری در بخش های جنوبی یمن خبر داد که توسط امارت متحده عربی اداره می شوند.

- دادگاه تجدیدنظر آمریکا با صدور حکم تازه ای ضمن تاکید بر این که اختیارات رئیس جمهوری آمریکا در جلوگیری از ورود مهاجران مطلق نیست، تعلیق فرمان مهاجرتی ترامپ را که تا کنون دوبار ازسوی نظام قضایی این کشور اجرا شد، تمدید کرد.

- وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعتراف کرد که در پی یک حمله هوایی ارتش این کشور، بیش از ۱۰۰ غیرنظامی درموصل جان خود را از دست داده اند.

- صدها بحرینی با برپایی تظاهرات در بخش هایی از این کشور, حمله خونین نظامیان رژیم آل خلیفه به منطقه الدراز (محل سکونت آیت الله عیسی قاسم) را محکوم کردند.

- «لوکاس پاپادموس» نخست وزیر سابق یونان در یک عملیات تروریستی براثر انفجار بمب زخمی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز