خبرگزاری کار ایران

ترزا می به همدستی با ترامپ علیه اروپا متهم شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۳۶۵

با افشای اسناد جدیدی از تلاش انگلیس برای تضعیف کردن سیاست‌ تغییرات آب و هوایی اتحادیه اروپا، نخست وزیر بریتانیا و رئیس‌جمهوری آمریکا به همدستی علیه این اتحادیه متهم شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از دیلی‌میل، به‌رغم موضع‌گیری همه‌جانبه سران کشورهای اروپایی بر عدم حمایت از برنامه‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در رد معاهده آب و هوایی اتحادیه اروپا، بریتانیا تا کنون هیچ موضعی در این خصوص اتخاذ نکرده است.

بر اساس اسناد افشا شده توسط «میز انرژی، صلح سبز»، بریتانیا به صورت داوطلبانه برای ایجاد سیاستی در راستای ارتقای بهره‌وری از انرژی همچون کاهش گازهای گلخانه‌ای و تولید کالاهای ارزان‌تر برای مصرف کنندگان تلاش کرده است.

در اسناد افشا شده همچنین بر حق کشورهای اروپایی عضو اتحادیه بر عدم برداشتن گام موثر و انجام هرگونه اقدام برای رسیدن به اهداف چشم‌انداز ۲۰۳۰ تاکید شده است.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا یکی از مخالفان توافق تغییرات آب و هوایی است که سال ۲۰۱۵ در پاریس به امضا رسید.

رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرده است به زودی موضع خود را در خصوص این معاهده اعلام می‌کند.

«بری گاردینر» وزیر تجارت بین‌المللی دولت در سایه انگلیس نیز اعلام کرده بود که ترامپ در اتحادیه اروپا یک حامی دارد و انگلیس آن حامی ترامپ است.

وی تصریح کرد که انگلیس با حضور در پشت پرده سعی دارد تعهدات را تضعیف کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز