خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان:

اسلام‌آباد برنامه‌ای برای قطع رابطه با قطر ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۹۵۸

وزارت خارجه پاکستان در واکنش به قطع رابطه برخی از کشورهای منطقه با قطر اعلام کرد که اسلام‌آباد تصمیمی برای قطع رابطه با دوحه ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «نفیس زکریا» سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که کشورش تصمیمی برای قطع رابطه دیپلماتیک با قطر ندارد.

زکریا افزود که اگر در خصوص روابط قطر و پاکستان تصمیم تازه‌ای اتخاذ شود، وی در اعلام موضع آتی، آن را به اطلاع عموم می‌رساند ولی در حال حاضر هیچ قصدی برای قطع رابطه بین اسلام‌آباد و دوحه وجود ندارد.

پیش از این عربستان سعودی، مصر، بحرین، امارات متحده عربی،  دولت مستعفی و فراری یمن و همچنین دولت وفاق ملی لیبی با وارد کردن این اتهام به قطر که باعث بی‌ثباتی در منطقه می‌شود، روابط دیپلماتیک با این کشور را قطع کرده‌ بودند.

این کشورها قطر را به حمایت از «گروه‌های تروریستی» از جمله اخوان‌المسلمین متهم کرده‌اند.

عربستان سعودی اعلام کرد که این اقدام برای حفاظت در برابر «تروریسم و افراط‌گرایی» لازم است. گفته می‌شود عربستان همه نیروهای قطری را از جنگ در یمن خارج کرده است.

عربستان اعلام کرده است که همه تماس‌های زمینی، دریایی و هوایی با قطر را قطع می‌کند و «همه کشورهای برادر و دوست را دعوت به چنین کاری می‌کند.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز