خبرگزاری کار ایران

واشنگتن‌پست:

درباره سلامت روان ترامپ، نگرانی های جدی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۱۸۵

یک روزنامه آمریکایی با اشاره به اظهارات عجیب و اقدام‌های نامتعارف رئیس‌جمهوری ایالات متحده تأکید کرد که نگرانی جدی درباره سلامت روانی وی وجود دارد.

به گزارش ایلنا به نقل ازسی‌ان‌ان، «جنیفر رابین» ستون‌نویس روزنامه واشنگتن‌پست روز گذشته –دوشنبه- در مصاحبه با این شبکه اعلام کرد که نگرانی جدی در خصوص سلامت و ثبات روانی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا وجود دارد.

وی در ادامه تصریح کرد که نگرانی‌های اساسی در خصوص سلامت و ثبات روانی رئیس‌جمهوری وجود دارد و زمانی که رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا فردی غیرقابل اعتماد و با شخصیتی بی‌ثبات باشد، مشکلات فراوانی پیش خواهد آمد که این امر به شدت مخرب خواهد بود.

وی در ادامه از تفاوت بسیار زیاد میان اظهارات خود دونالد ترامپ که در صفحه توئیتر او منتشر می‌شود و پیام‌هایی که واحد رسانه‌های کاخ سفید منتشر می‌کند، خبر داد و افزود: «متاسفانه مشکل ما این است که رئیس‌جمهوری ما بر امور درست متمرکز نبوده و جنجال‌ساز است.»

این روزنامه‌نگار آمریکایی ادامه داد: «رئیس‌جمهوری ما فردی است که از بدترین فرصت ممکن برای حمله به شهردار شهری که هدف حمله ترویستی قرار گرفته است، بهره می‌برد».

ترامپ چند روز قبل، از «صادق خان» شهردار لندن پس از حمله تروریست‌ها به مردم این شهر که به کشته شدن دست کم هفت نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد، به شدت انتقاد کرده و گفته بود: «هفت نفر در یک حمله تروریستی جان خود را از دست داده و ۴۸ نفر نیز زخمی شده‌اند و آن وقت شهردار لندن می‌گوید دلیلی برای اضطراب وجود ندارد».

وی با بیان این که دونالد ترامپ بدترین ارباب رجوع جهان و بدترین فرد جهان است، افزود که وی در اغلب موارد از پیام هایی که کاخ سفید مطرح می‌کند، منحرف شده و خلاف آن را بیان می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز