خبرگزاری کار ایران

صادق خان:

وقت خواندن توئیت‌های ترامپ را ندارم

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۳۲۷

شهردار لندن اعلام کرد وقت پرداختن و خواندن پیام‌های توئیتری رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا را ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، سخنگوی «صادق خان» شهردار لندن در پاسخ به انتقاد توئیتری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که وقت خواندن و پاسخ دادن به پیام‌های توئیتری ترامپ را ندارد.

سخنگوی صادق خان اعلام کرده است که شهردار لندن کارهای مهمتری برای رسیدگی به آن‌ها دارد و فرصت پاسخ دادن به توئیت‌های رئیس‌جمهوری آمریکا را ندارد. 

 دونالد ترامپ در انتقاد از صادق خان پیامی در صفحه توئیتر خود منتشر کرده و در آن به انتقاد از وی پرداخته بود.

وی در پیام خود نوشته بود: «در حمله تروریستی دست‌کم هفت نفر کشته و ۴۸ نفر دیگر زخمی شدند و آن‌وقت شهردار لندن می‌گوید دلیل برای نگرانی وجود ندارد».

این پیام ترامپ اشاره به سخنان صادق خان دارد که از مردم خواسته بود که با دیدن پلیس و نیروهای امنیتی در خیابان‌های لندن نترسند، جای نگرانی نیست.

سخنگوی شهردار لندن در ادامه افزود که صادق خان به جای پاسخ دادن به پیام‌های توئیتری ترامپ در حال کار با نیروهای امنیتی، اورژانس و دولت برای پایان دادن به حملات تروریستی هولناک و بازگرداندن اطمینان به مردم و اهالی لندن است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز