خبرگزاری کار ایران

در جریان عملیات ارتش پاکستان؛

۱۱ داعشی در بلوچستان کشته شدند

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۰۸۳

ارتش پاکستان در یک عملیات در ایالت بلوچستان این کشور ۱۱ نفر از عناصر گروه تروریستی داعش را از پای درآورد.

به گزارش ایلنا به نقل از تارنمای روزنامه نوای وقت چاپ پاکستان، در عملیات ارتش پاکستان علیه عناصر گروه تروریستی داعش در ایالت بلوچستان این کشور دست‌کم ۱۱ نفر از عناصر این گروه تروریستی کشته شدند.

این عملیات در راستای عملیات گسترده «رد الفساد» ارتش پاکستان که در تمامی نقاط این کشور علیه گروه‌ها و عناصر تروریستی صورت می‌گیرد، در منطقه «مستونگ» ایالت بلوچستان انجام شد.

روابط عمومی ارتش پاکستان در این خصوص اعلام کرد که در این عملیات که به فرماندهی ژنرال «عامر ریاض» از فرماندهان ارتش پاکستان انجام شده است، بسیاری از مخفی‌گاه‌های گروه تروریستی داعش منهدم و دست‌کم ۱۱ نفر از عناصر این گروه تروریستی در این منطقه نیز کشته شدند.

در بیانیه ارتش پاکستان تصریح شده است که عناصر گروه‌های تروریستی داعش و لشکر جهنگوی با مخفی شدن در ایالت بلوچستان از این مناطق برای انجام عملیات تروریستی در داخل و خارج خاک پاکستان استفاده می‌کند.

همچنین در این عملیات ۱۱ نفر از نیروهای نظامی پاکستانی نیز زخمی شده و به بیمارستان مرکزی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان انتقال یافتند.

برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که قبل از آغاز این عملیات، «اعجاز بنگلزئی» سرکرده گروه تروریستی داعش در ایالت‌های سند، پنجاب و بلوچستان موفق به فرار شده است.

این منابع از احتمال انتقال این سرکرده داعش به ولایت ننگرهار افغانستان خبر داده‌اند.

اعجاز بنگلزئی برادر «فاروق بنگلزئی» از سرکردگان گروه تروریستی  داعش در افغانستان است که همکاری نزدیکی با گروه تروریستی لشکر جهنگوی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز