خبرگزاری کار ایران

حیدر العبادی:

روند بازسازی و تثبیت امنیت در عراق به زودی انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۶۵۰

نخست‌وزیر عراق اعلام کرد که بازسازی و همچنین تثبیت امنیت در مناطق مختلف این کشور به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، «حیدر العبادی» عصر روز گذشته –یک‌شنبه- اعلام کرد که به زودی پرچم‌های پیروزی در مناطق مختلف عراق با تبدیل شدن خاک این کشور به گوری برای عناصر گروه تروریستی داعش برافراشته خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی‌های متعدد به دست آمده توسط نیروهای امنیتی و حشد الشعبی، این پیروزی‌ها را مرهون فتوای جهاد کفائی آیت‌الله «سید علی سیستانی» از مراجع تقلید عراق دانست.

العبادی تصریح کرد که وحدت بین مردم و نیروهای امنیتی باعث شده است که روند پیروزی‌ها در برابر عناصر تروریست داعشی سرعت بگیرد.

نخست‌وزیر عراق که پیش از برنامه افطار  در جمع برخی از فرماندهان و نظامیان عراقی سخن می‌گفت، ادامه داد: «به زودی پرچم‌های پیروزی برافراشته می‌شوند و باید تمام توجه خود را معطوف به بازسازی و همچنین تثبیت امنیت در مناطق مختلف عراق کنیم.»

وی همچنین برحمایت و دفاع کامل از حقوق شهروندان و برخورد بدون تسامح با اعضای گروه تروریستی داعش و دیگر گروه‌های تروریستی که امنیت و آزادی فکر را از شهروندان عراقی سلب کرده‌اند، تاکید کرد.

حیدر العبادی خاطرنشان کرد که عراق دارای منابع و قدرت‌هایی است که هیچ کشوری از آن‌ بهره‌ای نداشته است. اختلاف و تفرقه بین ما باعث حضور داعش و وحدت میان نیروها و مردم عراق باعث شکست این گروه تروریستی و آزادی خاک عراق خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز