خبرگزاری کار ایران

افسر صهیونیستی:

بارها از فلسطینیان به عنوان سپر انسانی استفاده کردیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۸۷۷

یک افسر سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که خود شخصا بارها دست به کارها و اقدام‌هایی غیر انسانی علیه فلسطینیان زده است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «یهودا شائول» موسس و بنیانگذار سازمان اسرائیلی «شکست سکوت» که شمار زیادی از نظامیان و افسران اسرائیلی مخالف اشغال سرزمین‌های فلسطینی در آن عضویت دارند، اذعان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی بارها برای سیطره بر فلسطینیان راهکارهای مختلفی را در پیش گرفته و از این طریق ترس و وحشت را در میان فلسطینیان ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد که ارتش اسرائیل بارها از فلسطینیان به عنوان سپر انسانی استفاده کرده است.

این افسر صهیونیستی به منظور سلب مشروعیت از رژیم صهیونیستی در سرتاسر جهان این مصاحبه را انجام داده است.

شائول خدمت نظامی را به مدت سه سال در الخلیل سپری کرده است و اکنون ریاست سازمان «شکست سکوت» را بر عهده دارد.

وی افزود که در جریان بازداشت فلسطینیان، ارتش بارها از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کرد و این‌گونه طرح‌ریزی کرده بود که فلسطینیان تحت تعقیب را وادار به تیراندازی کند تا فلسطینیانی که از آن ها به عنوان سپر انسانی استفاده شده بود، هدف قرار گیرند.

یهودا شائول خاطر نشان کرد که نظامیان اسرائیلی اقدام به شلیک گاز اشک‌آور کرده و ایست بازرسی‌هایی را نیز صرفا با هدف تحقیر و توهین به فلسطینیان ایجاد می‌کردند.

بر اساس این گزارش، چند هفته پیش در جریان سفر وزیر خارجه آلمان به فلسطین اشغالی اختلاف و تنش شدیدی میان او و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ایجاد شد.

دلیل این اختلاف آن بود که وزیر خارجه آلمان قبل از دیدار با نتانیاهو با دو موسسه حقوقی صهیونیستی غیر دولتی «شکست سکوت» و «بیت سیلم» دیدار کرده بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز