خبرگزاری کار ایران

رئیس‌ کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه:

ناوالنی شانسی برای رئیس‌جمهور شدن ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۰۴

رئیس‌ کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که مخالف جنجالی رئیس‌جمهوری فعلی این کشور هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، رئیس‌ کمیته انتخابات روسیه اعلام کرد که «الکسی ناوالنی» منتقد و مخالف اصلی «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری این کشور هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی ندارد.

ناوالنی با کاندیداتوری در انتخابات سال ۲۰۱۸ میلادی قصد دارد ریاست‌جمهوری پوتین را به چالش بکشد؛ هرچند که  از شانس بالایی برای جلوگیری از پیروزی پوتین برای چهارمین بار در انتخابات ریاست‌جمهوری برخوردار نیست.

الکسی ناوالنی به عنوان اصلی‌ترین منتقد سیاست‌های دولت دست به برگزاری چندین تظاهرات بزرگ ضد دولتی در نقاط مختلف روسیه زده است.

«الا پامفیلوفا» رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روز گذشته –چهارشنبه- با اشاره به تلاش ناوالنی برای به چالش کشیدن دولت اعلام کرد که شانس چندانی برای دستیابی به ریاست‌جمهوری در سال آتی میلادی ندارد.

در حال حاضر بر اساس نظرسنجی‌ها پوتین با اختصاص ۶۴ درصد از آراء به خود خواهد توانست الکسی ناوالنی را شکست دهد. ولی ناوالنی  معتقد است که شانس این را دارد تا با استفاده از کمپین‌های انتخاباتی رأی خود را افزایش دهد.

در حال حاضر وی به یک ماه زندان شده است. ناوالنی بارها و بارها به جرم نقض قانون در سازماندهی اجتماعات عمومی مجرم شناخته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز