خبرگزاری کار ایران

انفجار انتحاری در مکه مکرمه ۱۱ زخمی بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۸۵۱

منابع امنیتی عربستان سعودی از انفجار انتحاری توسط یک تروریست در مکه مکرمه خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، منابع امنیتی و رسانه‌های عربستان سعودی از یک انفجار انتحاری در محله «اجیاد المصافی» واقع در مکه مکرمه خبر دادند.

رسانه های عربستانی افزودند که در این انفجار تروریستی دست کم ۱۱ نفر زخمی شدند که پنج نفر از زخمی شدگان از نیروهای امنیتی عربستان هستند.

منابع امنیتی اعلام کردند که عامل انتحاری به همراه چند تروریست دیگر در محاصره نیروهای امنیتی عربستان سعودی قرار گرفته و به هنگام درگیری‌ با این نیروها کمربند انفجاری خود را منفجر کرده است.

درگیری ها زمانی آغاز شد که نیروهای امنیتی آپارتمان محل سکونت این تروریست‌ها را به محاصره خود درآورده و اقدام به تبادل آتش کردند.

پلیس مکه از دستگیری پنج فرد دیگر که متهم به همکاری با این تروریست‌ها بوده‌اند، خبر داده و افزود یکی از این افراد زن است.

نیروهای امنیتی عربستان سعودی اعلام کردند که موفق به متلاشی کردن سه باند تروریستی شده اند که یک باند در استان جده و دو باند دیگر در مکه مکرمه خود را برای انجام عملیات تروریستی آماده می‌کردند.

هنوز هیچ گزارشی از ارتباط این افراد با گروه‌های تروریستی تایید نشده است ولی برخی از منابع تایید نشده این افراد را تروریست‌های گروه داعش معرفی کرده‌اند.

تحقیقات در خصوص این حادثه تروریستی ادامه دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز