خبرگزاری کار ایران

وزارت خارجه سوریه:

گزارش‌های سازمان منع تسلیحات شیمیایی درباره خان‌شیخون صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۲۲۱

وزارت خارجه سوریه در موضع‌گیری خود در قبال رأی سازمان منع کاربرد تسلیحات شیمیایی در خصوص حادثه شیمیایی خان شیخون، ادعاهای این سازمان را رد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه با رد گزارش منتشر شده توسط سازمان منع کاربرد تسلیحات شیمیایی در رابطه با حادثه شیمیایی «خان شیخون» آن را ساختگی، دور از منطق، غیر صحیح و غیرقابل قبول دانست. 

وزارت خارجه سوریه روز گذشته –شنبه- با انتشار بیانیه‌ای ضمن رد مواضع سازمان منع کاربرد تسلیحات شیمیایی اعلام کرد که این سازمان باید بدون توجه به فشار کشورهایی که قصد دارند دولت سوریه را مقصر این حملات شیمیایی جلوه دهند، گزارش‌های صادقانه و معتبر ارائه دهد. 

در بیانیه وزارت خارجه سوریه تصریح شده است گزارش کمیته حقیقت‌یاب سازمان منع تسلیحات شیمیایی گزارشی گمراه‌کننده است و مشخص است که گزارش این کمیته پیش‌تر و در راهروی سازمان‌های مخالف دولت سوریه طراحی و تدوین شده است. 

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد این گزارش‌ها مشابه‌‌ همان جریان «کلاه سفید‌ها» بوده که تمامی این امور در واقع ابزاری علیه دولت سوریه و به سود گروه‌های تروریستی از جمله «جبهه النصره» است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز