خبرگزاری کار ایران

مقام‌های ترکیه:

ممنوعیت حمل وسایل الکترونیکی در پروازهای به مقصد آمریکا لغو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۴۹۵

وزیر حمل و نقل ترکیه اعلام کرد که از پنجم جولای ممنوعیت همراه داشتن وسایل الکترونیکی در پروازهای به مقصد آمریکا لغو می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «احمد ارسلان» وزیر حمل و نقل ترکیه اعلام کرد که از فردا –چهارشنبه- ممنوعیت به همراه داشتن وسایل الکترونیکی در پروازهای به مقصد آمریکا لغو خواهد شد. 

وی افزود که مقام‌های آمریکایی فردا با حضور در فرودگاه بین المللی «آتاتورک» استانبول، بازرسی‌های امنیتی لازم را انجام خواهند داد. 

وی اضافه کرد که این امر در رایزنی‌های انجام شده بین مقام‌های آمریکا و ترکیه‌ مورد توافق قرار گرفته است. 

ارسلان اعلام کرد که ممنوعیت داشتن وسایل الکترونیکی در پروازهای به مقصد آمریکا که از فرودگاه آتاتورک و با پروازهای هواپیمایی ترکیه انجام می‌شود، پس از بازرسی و تایید لغو خواهد شد.

ایالات متحده آمریکا در ماه مارس گذشته همراه داشتن رایانه دستی در پروازهای به مقصد این کشور از هشت کشور مصر، مراکش، اردن، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، کویت، قطر و ترکیه را ممنوع کرده بود. 

پیش از این ممنوعیت داشتن رایانه دستی در کابین پروازهای خطوط هوایی «اتحاد» که از امارات متحده عربی به مقصد آمریکا پرواز می‌کرد را پس از به اجرا گذاشتن تدابیر امنیتی لازم لغو کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز